logo fruitmotor

Product- en Marktverkenning streekmerk Betuwse Krenkelaar

Indiener: De Coöperatieve Betuwse Fruitmotor U.A.



HAALBAARHEIDSSTUDIE


De Fruitmotor heeft als doel om fruitteelt in de regio te verduurzamen. In deze product- en marktverkenning worden vijf aspecten onderzocht: (1) streekmerk en zijn beleving, (2) nieuwe product/marktcombinaties, (3) prijselasticiteit van de nieuwe producten, (4) smaakbeoordeling en (5) presentatie van nieuwe producten.

Het onderzoek leidt tot een introductieplan voor nieuwe producten in mogelijk nieuwe markten. De resultaten van het onderzoek en de vertaling in het introductieplan leiden tot aanscherping van het businessplan van De Fruitmotor. Het onderzoek vormt daarmee een belangrijke bijdrage aan de totstandkoming van een gezonde onderneming.

Website
1 september 2010
STARTDATUM
30 juni 2010
EINDDATUM
maanden: 0
LOOPTIJD


IMPRESSIES




WERKGEBIED